söndag 19 maj 2013

2013.05.19

Hej!
Nu har det gått sådär lång tid innan jag skrivit igen. Man brukar ju skylla på att man haft så mycket att göra, och den här gången är det faktiskt befogat för mig att skylla på det. Har hunnit göra en hel del saker sedan jag skrev här sist.
Bland annat var jag och Felicia i Stockholm och såg Bruce! Var inget enormt fan av honom innan, men efter den konserten tror jag att vem som helst skulle blivit det. Ångrar inte en sekund att vi gjorde en spontanis och köpte biljetterna!


Helgen efter var det Student Orkester Festivalen här i Linköping. Vilket resulterade i en tre-dagars fest, slitsamt men väldigt kul! Gav även en väldigt avsmak för rosé. Vill typ aldrig mer dricka det igen.
Fin väder hade vi också!


Denna helg har däremot varit lugn, så himla skönt! Igår var det eurovision kväll hos Malin & Simon, Malin hade kämpat och bakat världens finaste regnbågstårta + kakor!


Mellan alla roliga saker som hänt har jag även hunnit med att ha lite tråkigt med, såklart. Sitter och kämpar med den dumma C-puppsatsen, och jag HATAR den så mycket!?
Att skriva uppsats är verkligen som en berg-och dalbana. Vissa stunder känns det bra och kanske lite KUL (?!) om man har tur, för att i nästa sekund vända helt och det känns som man bara vill radera allt man skrivit och byta ämne helt. I denna sekund känns det som att det kanske, kaaanske blir en uppsats av det jag skrivit ändå!? Kanske att jag blir klar innan vi åker till London!? Det är mitt mål iallafall. Så att jag kan njuuuuuta av en härlig två månaders semester sedan (inte 2 månader i London dock....)
MEN! om det ska kunna hända antar jag att jag faktiskt måste sätta igång och skriva nu. Mitt resultat ska vara inskickat på tisdag.

PUUUUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar