måndag 2 juli 2012

MÅNDAG

Igår var ingen bra dag. Var mest trött och ledsen på allt, noll lust att jobba. Det börjar gå upp för mig hur dåligt jag faktiskt mår av att vara ensam (alltså själv = inte träffa någon på typ 3 dagar, bo själv). Efter att Gustav var här några timmar på lördagen så blev det bara ännu jobbigare.Och så blir jag arg på mig själv för det.VILL kunna vara oberoende. Hur mycket jag än älskar att bo ihop med Gustav så vill jag känna att jag klarar mig faktiskt själv! Bara för att ha den känslan av oberoende.
Men jag hatar iallafall att vi är ifrån varandra under sommaren, det är ju då man vill göra saker ihop & jag kände mig som ett barn på 5 år.
Är så jävla känslig över lag just nu, var ute & gick förut och lyssnade på Klara Zimmergrens sommarprat och ville typ börja grina? Orkar inte. Är väl sömnbristen som spökar.
Har fått fel lön från Linköpings Kommun också så är pank. Kul. Stället som inte skickat in min timrapport har väl sommarstäng också så får väl de där 2000 kr i höst?! BEHÖVER DOM NU, TACK.

Ska iallafall ut på roligt äventyr med Johanna imorn! Och blev ledig en extra dag, så jag börjar inte jobba förens torsdag.

Nu ska jag ha en bota-mig-själv-kväll med Gossip Girl, kanske att jag tar lite glass också.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar