tisdag 10 juli 2012

SUMMER

Long time, no see. Har varit lite upptaget med att MÅ BRA, i några dagar.
Har varit lite överallt,i Söderköping, Linöping, Motala, Stockholm och det är ungefär så min sommar kommer fortsätta se ut. Ska jobba inatt, sen har jag bara 3 jobbnätter kvar, som börjar i helgen. Klockan 07.00 på måndag slutar jag mitt sommarschema! Känns så himla skönt. Att bara få vara ledig, med gott samvete :)
Jag har haft relativt bra tur med vädret dessa 4 veckor jag jobbat, nämligen REGN när jag ska jobba & SOL/iallafall inget regn när jag är ledig. Nu ska jag hänga lite med Blair & Serena innan jag gör mig redo för jobb.



Varit i fina S-köping & ätit glass (of course...) med Johanna. BARBENT, för första gången denna sommar. 


 Fre-måndag var jag i Sthlm hos världens bästa kille. Och åt väldigt mycket jordgubbar.
Drack även ett glas vin i min brors lägenhet.


Och såklart, lite rea-shoping på Zara. 


XoXo// en som blivit besatt av GossipGirl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar