torsdag 6 september 2012

ÄNTLIGEN

Nu är jag både sugen på att blogga & såpass utsövd att jag orkat ladda över bilder från phonen till datan. Har haft sjuka sömnstörningar i ungefär två veckors tid, inte somnat innan 02 men ändå gått upp innan 07 varje dag så jag har varit minst sagt TRÖTT. Men inatt fick jag äntligen sova. Hallelujamoment.
Iallafall, har kommer lite bilder sen typ 4 veckor tillbaka!







 Var på ett påhitt på Barnens Ö. Mr.Fit.Vet inte vad killarna tycker om att jag lägger upp denna bild. Ingick i matlaget och lagade mat till 47 pers. Skitkul!

Firade 3 födelsedagar på en och samma kväll. Gabbie var på besök & var full *Of CouRsE* hehe.

Nagellacks-samling & god mat. Lax. Jag som inte ens gillar fisk.

 Fick hem min fina kappa från TopShop.
 Bästa Johanna fyllde år!!

 God pizza, som den braiga flickvän jag är var jag såklart romantisk. Hehe. Och min bästa frukost jag önskar jag orkade göra varje dag. Smoothie, knäcke, kaffe & brusvatten.
 Skulle typ vilja ha denna på RIKTIGT. Love u Chuckie.


 Hittade Sleek smink i Lkpg!!! På Afroshop. HEHEH


1 kommentar: