torsdag 30 augusti 2012

HEJ PÅ ER

Ekar rätt tomt här mellan inläggen, märker jag. Borde kanske lägga in lite bilder på vad jag gjort senaste tiden för det har hänt en hel del kul! Men, jag väntar tills efter helgen så kommer bilderna från Johannas födelsedagsfest med.
Alla har väl märkt hur höstigt det verkligen börjar bli nu? Är kyligt på mornarna, getingarna är slöa (och asäckliga, of course), ljuset är annorlunda och klädaffärerna fylls på med mörka färger (klyschigt...).
Varje höst blir jag galen i att köpa kläder. Och skor! Tur att jag faktiskt fått jobba en hel del den senaste veckan, och lyckats skramla ihop till en skaplig lön. För JAG.KAN.INTE.HÅLLA.MIG. Istället för bilder på vad jag gör får ni bilder på saker jag vill ha JUST NU. Asos kanske blir min död. Veeet förresten att det är astråkigt med inlägg som bara har bilder "på rad" men hallå, jag kan inte göra collage?!

WATCH OUT:










Hoppas verkligen att kappan är lika snygg som på bild, för den är redan påväg hem till mig (lurvet går att ta bort, om det skulle bli för överdådigt). 
Och jag älskar trenden med flatforms. Har ett par leopardisar liggandes i en påse här hemma, de har väntat hela sommaren på att få användas...mmmmm.
En annan trend jag INTE älskar är gympadojjorna med klack. Så jävla fult? Ha Ha







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar