lördag 8 december 2012

not whitout my makeup!

För ungefär ett år började mitt sminkintresse att växa, och nu ser det ut som på bilden ovan varje gång jag ska köra på en seriös sminkning. Nu förtiden är ett av mina största intressen typ att läsa beutybloggar & beställa smink som inte finns att köpa i Sverige. Och måla naglarna. Ytligt, but true.
Skulle lagt in en bild på hur sminkningen blev också, men ljuset var crappy så det bidde inget.

Ikväll ska vi på adventsfest. Ska bli sjukt kul! Var längesen jag festade utan att behöva gå upp morgonen efter eller något annat krångligt,  så ser fram mot kvällen. Ser inte fram mot morgonadagens bakiskänslor, men det är en senare fråga. Innan ska vi vara här, så jag borde gå & klä mig nu och inte sitta i mjukisbrallor & titta på Harry Potter..

Om en vecka är vi i Bryssel! Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar