torsdag 29 november 2012

you're name is the only word that I could say

ALLTSÅ AHH! Min dator kopplar från internet hela tiden. VAD ÄR DET FÖR FEL?! Men när jag kopplar av & sen kopplar upp mig igen så funkar det? Någon datanörd om kan hjälpa mig out here!?

Är inne på min andra ledig dag nu. Alltså det är så skööönt & vara lite ledig mitt i veckan, kunna sova hur länge som helst, fixa hemma och inte ha panik när man inte somnat innan kl 24 på kvällarna.
När jag varit ledig har vi passat på att julpynta här hemma.
Med en julstjärna i kökfönstret, en adventstjärna i PLÅT som både jag & Gustav får barndomsminnen av, med världens längsta ljusslinga runt vårat fönster i sovrummet och sånt snöre med vimplar. BLEV INTE RIKTIGT som jag tänkt mig med den där ljusslingan & vimplarna. Haha, snöret med vimplarna var liksom 12 meter. Om jag orkade skulle jag ta kort och lägga in. Men vi kan säga att det inte platsar i någon heminredningstidning. Men det får vara iallafall. Som ett cirkussovrum!

Imorgon ska jag jobba igen & sen åker vi till Stockholm över helgen. Nu ska jag måla naglarna och sen åka till stan. Ikväll är det middag + 80's quiz på Nationernas!

Puss & hej!
Gabbies värmehjärta från förra hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar