torsdag 21 juni 2012

HEJ HEJ

Hörrni, vad trött jag är! Helt plötsligt har det blivit sommarvärme (det klagar man inte på, minsann!) och helt plötsligt ska jag börja mitt sommarjobb. Börjar jobba i
morgon, på självaste MIDSOMMARAFTON. Eller ja, midsommarnatten blir det för min del. Önskar SÅ HIMLA MYCKET att jag var ledig imorgon. Men men, ska ju bli lärare så mina sommarlov får jag väl senare i livet,antar jag :)
Kom hem från Stockholm igår till ett tomt Ryd & en tom lägenhet. Kunde inte sova inatt för jag var mörkrädd// *Amanda 5år*.
Larvigt av mig. Ska ju bo själv minst 5 veckor här nu så det är väl bara att jag  vänjer mig antar jag!
Åh, vad jag självömkar mig. Men hallå liksom, ikväll är alla planerar inför midsommar som bäst så ska jag BAKA bröd (utan mjöl!!), så jag har något att äta på natten imorgon, städa och tvätta. Yeeeeey. Det SUGER.

Har inte så mycket roligt att dela med mig av just nu faktiskt. Även om jag har haft VÄLDIGT roliga och bra dagar senaste veckan/orna. Att träffa Gabbie&Erika var så himla kul och efterlängtad, och att få spendera några lediga, lata dagar med Gustav har varit bäst.
Men nu ska jag kolla på lite onlineshopar, för att trösta mig själv, sen ska jag sätta igång med * hushåll-sysslorna*.

PUSS PUSS och GLAD MIDSOMMAR


Snygga skor jag köpte (&glömde..) i Sthl

Och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar