lördag 16 juni 2012




Hemma från Berlin sedan 3 dagar! Har haft fullt upp, det har verligen gått i ett. Berlin-trippen var en så himla mysig resa! Gillad verkligen Berlin & kan verkligen tänka mig att åka dit igen. Var en härlig stad som var väldigt mycket blandat, gamla & nya byggnader och alla möjliga sorters människor.
Vill bara boka nästa resa genast NUU egentligen. Typ Paris..London?
Jag och Johanna har iallafall bokat Way Out West biljetter! Ååh, kommer blir så bra. Vi ska bara fixa boende.. hee hee.

Har jag verkligen inte tid att skriva egentligen, ska bli upphämtad av Erika & Gabbie som jag ska ha STAC marathon-sleepover med! Kan man inte ses ofta, får man träffas intensivt ;)
Sedan åker jag till Sthlm på söndag & stannar tills onsdag. Så uppisen här kommer bli sämst, sry. (För ni gråter ju floder, visst?!)

Puss & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar