onsdag 6 juni 2012

HEMMA


Såååå. Helgen i Stockholm var bra! Regning, men väldigt bra. Började alltså på torsdagen med lite studiebesök med skolan, intressant! Sedan spenderade vi helgen med shoping, agera flytthjälp/barnvakt och bio. Såg Prometheus. Gillade den. SEN NÄR började jag gilla Sci-Fi filmer?! What's going on? Nu säger Gustav att vi ska se alien filmerna med. (Har inte sett en enda. Inte star wars heller. Borde jag skämmas?)
Shopade iallafall lite inne på Zara. Har ingen bild för jag orkar inte, men ett stjärnlinne (något för dig Erri!) & en basic svart övertröja, och Gustav överraskade mig med en fin bohemiantshirt-icsh. Blev glad! Sedan köpte jag även ett par flatforms från H&M. Ääälskar dom! Vill ha med dom till Berlin, men vet inte om jag vågar pga risk för skoskav?!? OCH jag köpte även en "beautifying" oil från BodyShop som man kan ha all over the place (kroppen & håret alltså). Vet INTE dom den är så himla beautifying MEN den luktar sååå gott, mango!

I måndags & igår jobbade jag på förskola. Och herregud vad jag tycker det är kul! Tur man har chansen att jobba med något man verkligen älskar *nöjd* :)
Igår var det även biodags (& äta ute-dags) igen, men denna gång med Johanna, Malin, Marie-Louise, Emma och Matilda. Såg What to expect och ja, gillade den. Lagom rolig & enkel.

NU ska jag hoppa i träningskläderna & gå ut på en promiluring med Johanna. Sedan ska jag kolla igenom min kurslitteratur, får min 2-dagars hemtenta imorgon nämligen.

Ett inlägg med kanske lite får många parenteser än vad man bör använda men..okejdå
puss på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar