onsdag 3 oktober 2012

2012.10.03

Jag är lite smått besatt av att kolla på youtube-videos. Alltså tjejer som gör videofilmer på hur de sminkar sig /vad de har på sig/ gör hauls (vad de shoppat, alltså)/ visar produkter de använt upp/ deras 10 bästa produkter/ 10 sämsta produkter/ de gör tags/ frågestunder och berättar om sina liv OCH ger rundturer i deras hem, på deras semestrar, en dag i deras liv osv osv.
Jag ÄLSKAR att titta på dessa videos. Ibland måste jag titta ifatt några videos, vilket kan ta typ 2 timmar och efter det TÄNKER jag med brittisk accent.
Bloggar i all ära, men youtube in my <3
Följer gärna dessa människor på Twitter, bloggar, Instagram och likear deras FB-sidor. Som en tvättäkta stalker alltså. Älskar ändå att man lever i detta datoriserade samhälle.
Alla är så snygga, och verkar vara så himla BRA människor som lever så roliga liv. Men ändå normala liksom.
Genom att titta på youtube har jag faktiskt lärt mig rät mycket med. Om smink iallafall. Heheee.
Mina bästa youtubare är från LONDON. Eller England iallafall. Några få är från USA och Australien. Men det är något med stilen dom har i Storbritannien. Min största girl-crush är en tjej som heter Sammi som var den en av de första jag hittade på youtube. (http://www.youtube.com/user/beautycrush )

Detta är alltså ett av mina största intressen. Är det ens ett intresse?
Vet inte riktigt ALLS var jag vill komma med detta inlägg. Mer än att jag älskar youtube. Och internäääät. Och kläder. Och smink. Och England.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar