söndag 21 oktober 2012

There's a lady who's sure all that glitters is gold, and she's buying a stairway to heaven.

Var några dagar sedan jag lämnade något litet avtryck här.
Tänker fortsätta lite där jag slutade sist, med klagande alltså. Veckan som gått har varit något sjukt jobbig. Sov kasst hela veckan, jobbet gick inget bra, stressad, förkyld och allmänt halvdeppig.
 När jag inte kan sova om nätterna raserar liksom hela min värld. Ingenting funkar om inte min sömn är som den ska. MEN NOG OM DET.
Har inte bara varit dåligt i veckan. Jag & Johanna var och simmade i tisdags, jag bjöd in till äppelpaj-fika i onsdags,igår lagade jag & Gustav egen tikka masaala som var så jävulsk god osv osv.

Imorgon börjar en ny vecka och den hoppas jag blir ännu bättre! Jobbar en vecka till, sen går eleverna på lov & då har jag gett mig själv tre dagars ledighet, kanske utökar dessa dock. Heheee. Dels för jag fyller år på tisdag, men mes för att jag är värd det. Så det är väl mest det jag ser fram mot just nu. Och London såklart! Faktum är att jag börjat skriva en liten köp-lista på nallen redan. Hihi.

Lite bilder från tiden som gått förnöjer alltid:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar