lördag 6 oktober 2012

DET ÄR INTE HUR MAN HAR DET, DET ÄR HUR MAN TAR DET

... ELLER?! Isåfall tar jag inte livet speciellt bra nu.
Medans pojkvän och vänner åkt iväg på inflyttningsfest sitter jag här med en FÖRKYLNING och en HEMTENTA. Som inte, inte, inte alls går bra. Texten flyter inte alls på, känns lite som att cykla med en kedja som är sådär hoppig och hackig, ni vet.
Kunde ju tycka att jag skulle vara glad då vi bokade vår Londonresa igår och kom undan så himla billigt, med fint hotell och allt, men SÅKLART ska det med krångla. Något med hotellet och att vår bokning troligtvis inte ligger kvar mer. På detta har jag även ett skittufft jobb just nu, en klass som jag inte riktigt kan hantera alltid (var nära på att börja tjuta en dag, en vikaries värsta mardröm?). Och så denna förkylning på detta. PLUS att det känns lite som att mitt liv står med paus-knappen intryck just nu. Det går så segt och det känns som att jag inte gör någonting kul. Vill träffa folk och vara social, inte sitta och PLUGGA..Känns faktiskt lite orättvist. Och jag känner mig otroligt dålig när jag typ fått göra omtenta i det mesta under min tid på universitetet. Eller iallafall under 2 år. Och snart är mitt studieuppehåll slut och det drar igång igen. Jag vill liksom verkligen inte. Samtidigt som jag vill bli färdig och flytta, så är pluggmotivationen likamed NOLL.
Vad gör man?

Konstigt inlägg, är en sådan DOWNER nu för tiden. Känns som att jag liksom tycker allt är så jobbigt? Det får jag sluta upp med!

Puss och Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar