fredag 23 november 2012

FREDAG

Just nu gör jag en av mina favoritsaker - kollar bloggar och youtube samtidigt som jag äter lite godis, halvkollar på tv och bara njuuuuter av att det är fredag.
Jag & Gustav ska göra hamburgare med guacamole till middag och mm några timmar ska jag möta upp Johanna & Emma för lite vin på Nationernas. 
Alltså, hur bra är inte denna känsla jag har JUST NU!? 

En fördel med att jobba jämfört med att plugga är att man får fredagskänsla. Annars saknar jag faktiskt plugget lite. SAMTIDIGT som jag älskar mitt (blivande) yrke (dock inte alltid..). Snart bara 6 månader kvar, sedan är jag färdigutbildad & har förhoppningsvis ett fast jobb på G. Känns lite overkligt, men jag känner samtidigt att jag är redo!

 Och inte heller konkade SAS! Alltså kommer vi iväg till Bryssel 14 dec. YEEY. Något som inte är så yeey är att jag är rätt pank & har förbjudit mig själv från att shoppa där. Kan bli svårt, men jag får väl spana efter julklappar istället. 

JAJA. Ska se på Annas eviga nu om konsumtion, kanske gör mig osugen på shopping?!
Hej då från denna fredags-brud. Gillar att man ser våra ihopknöglade täcken i bakgrunden. Hehe. Bäddar typ aldrig. Oops.
HEJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar