söndag 18 november 2012

SÖNDAG

HEJ HALLÅ!
Sitter och huttrar trots att jag har på mig både pyjamas och morgonrock. Vad är det som händer?!ORKAR inte åka på någon slags influensa nu också.
JA JA, är på bra humör iallafall! Vad som dock skulle kunna få mig på sämre humör är om SAS konkar. Ska åka med dom (hoppas att jag ska iallafall! till Bryssel den 14 dec. SUR jag blir om dom går i konkurs och jag får no money back. Inte mitt fel att dom förvaltar sitt bolag fel?! Eller vad dom nu gör. Väntar med spänning.
Medan jag väntar tänkte jag passa på att lägga in lite Londonbilder. Var ju en vecka sedan vi kom hem där ifrån, och som jag saknat det varje dag denna vecka!
Tror London är min stad i  världen. Bästa shoppingen, bästa maten, mysiga gator, lätt att hitta + att ta sig överallt, trevliga människor som pratar ett språk man kan. Vi bodde i Notthing Hill och det var ett perfekt läge för oss (som snabbt ville ta oss till Oxford street, he he).
 OCH jag vill väldigt gärna tillbaka dit snart snart snart, typ i vår. Och sedan varje år i resten av mitt liv. It's a deal? OK?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar