onsdag 30 maj 2012

COCO

Soo...what's up with the internet latley?

Har inte suttit och knapprat vid datan på flera dagar, KÄNNS DET SOM. Sanningen är ju den att det bara har gått 2 dagar. Har jobbat inatt, endast sovit 3 1/2 timme efter det och INTE druckit något kaffe på hela dagen, för att kunna somna tidig ikväll.  SÅ om jag skriver lite craaaazy är det bara för jag fått för lite sömn.

Imorgon åker vi till estockholmo. Först för studiebesök med skolan & sedan stannar vi även över helgen. Tanken var att jag skulle shopa en maaassa saker för min lön denna månad, MEN jag har inget lust? Ska kika efter ett par skor inne på topshop, that's it. Sparar pengarna till Berlin-resan istället.
Kan även informera om att jag FÄRGAT håret, eller iaf 2/3 delar.
 Fick en implus i fredags, börjar fundera på om jag LIDER AV (?) dålig impulskontroll? Har hört att man kan göra det. *googlar*
Blev inte riktigt som jag tänkt mig, ville ju ha dip dye. Det är inte HELT fult, men inte som jag vill heller. Har en blekning som ligger här hemma och väntar men orkar inte fixa med det?  Lat jag blivit. Orkade iallafall pröva en ny grej med naglarna idag. PRICKAR. Inte speciellt super-avancerat, men fint.

Ja ja, nu ska jag gå prommis med Johanna. Sedan äta melon och dö i soffan, medans jag kollar på Games of thornes, nya favvoserien, ohh yes.



Säger även ett litet hej till Gabsan här. Hoppas vi kan ses snaaart. Du, jag & Erris (bilden är till er..hi)

PÜSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar