tisdag 7 augusti 2012

ATT HA TRÅKIGT.

I flera dagar har jag haft SÅ innerligt tråkigt & ensamt (JA, man får klaga i vissa fall). Jobbade i princin 8-16 hela förra veckan, kom hem och typ GLODDE. Lagade mat, kanske tog en promenad och sen SOV jag (är ju en tröttis). Förutom på torsdagen så jag & Johanna var ute och *roade* oss med ett resturangbesök. Och på lördagen var jag ute. DENNA vecka däremot, har jag inte ens fått jobba.
Iallafall, det jag vill säga är att jag trivs verkligen inte med för mycket ensam-tid. Och detta kanske är ett minimalt problem i jämnförelse med vissa andra, jag vet. Men ändå, vissa personer blir man faktiskt LEDSEN över att inte höra ifrån.
Idag kommer dock Gustav hem så äntligen slipper jag vara själv. Och på torsdag åker jag, Johanna & Gustav till GÖTEBORG och WAY OUT WEST. Har typ inte tänk på det så mycket fram tills nu, men det kommer nog bli det bästa på hela sommaren.
Denna sommar har förövrigt varit den tråkigaste EVER. Regn, jobbat natt & fått störd sömn/whatever, ingen Gustav, pappa på sjukhuset och varit själv 90 % av alla dagarna. Så, Way Out West, att jag fick två veckors ledighet och typ att jag upptäckte Gossip Girl får väl stå för denna sommar.

Detta kanske var ett lite väl neggo-inlägg, och egentligen är jag inte så depp idag. Utan nu ska jag gå på en prommis, lyssna på någon bra pod & sen packa lite. Sedan har jag ltie andra bra saker att se fram mot *peppar mig själv*:
Grekland med G i sept, hoppas vi
Hösten överlag, den bästa årstiden
Få köpa höstkläder
Jobba istället för plugga
London med Johni, någon gång

Puss då.
Från förra september. Saknar min piercing lite. Och vad fint mitt hår var. Är mörk-rödhårig nu, btw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar