torsdag 7 februari 2013

2013.02.07




FÖRSTÅR inte varför det dröjde så lång tid innan jag såg serien Girls?! Det är nog min favvo serie, EVER! Kan nämnas att jag såg samtliga avsnitt av första säsongen i tisdags. Japp, alla på en och samma dag. Så bra är den! Smart & rolig plus att om du inte redan innan är sugen på att besöka New York, så lär du blir det av denna. Imorgon är jag ensam hemma eftersom G lämnar mig för Sthlm, då ska jag se de fyra nya avsnittet av andra säsongen. YEY!

Den här veckan har jag praktik. Hade ju lite ångest och "vill inte"-känslor inför praktiken, MEN att jag aldrig lär mig. Det är ju hur kul som helst & läraryrket ÄR världens bästa yrke. Få vara bland massa smart kids hela dagen, vem vill inte!?
Min handledare är verkligen superduktig & professionell, och det är väldigt inspirerade att se. Antecknar flitigt tipsen hon ger mig. Snart är det ju faktiskt jag själv som ska stå där och leda en hel klass.

Annars lämnade Johanna & Malin (med klass) mig idag för Afrika & Kenya.Själv är man kvar här i kalla Sverige. Tror dom kommer få en väldigt spännande resa :)
Nu ska jag gå ner och kika i brevlådan ifall min avi på paketet från Topshop har kommit, sedan ska jag åka och jobba på kvällsfritids klockan 17.30. 
IMORGON är det fredag! Skridskodag på praktiken (HELP ME), slutar tidigt, träningsdags och min lördag & söndag kommer jag spendera i Motala. SÅ är det.
SO LONG! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar