fredag 1 februari 2013

13.02.01

Januari & Februari är mina VÄRSTA månader. Jag hatar denna årstid, känner i hela kroppen hur hemskt det är.
Allt är bara fult och tråkig, både utomhus & inomhus. För tidigt för att börja använda vårkläderna, men de stickade tröjorna man köpte i höstas har börjat bli noppriga & vinterjackan är bara ful och fel. Vinterskorna är slitna och man är trött på mössan som gör att du inte kan ha några fina frisyrer. Det är slask, och de få dagarna solen lyser in mellan persiennerna är det enda man ser damm överallt.

Nej! Kommande månad kan vi hoppa över. Jag vill ha mars så man kan börja längta till våren på riktgt. 
För att lätta upp denna månad ska jag boka en tid hos frisören och fokusera på att träna. OCH försöka fokusera på plugget. Har redan tappat suget, efter drygt en vecka.


Göteborg i Mars för 2 år sedan. Så ful skinnjacka, men VÅR!


15 April för två år sedan, jeansjacke-väder & jag skulle på Håkankonsert!

15 Maj för 2 år sedan, förfest utomhus innan SOF. Hoppas på repris detta år!

Gjorde tydligen väldigt mycket roligt våren 2011. Tror att det får bli en Göteborgsresa denna vår med. Och SOF-festival :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar