fredag 22 februari 2013

2013.02.21 GOOD DAY

Alltså hörrni, snart så har faktiskt hela februari passerat. Så snabbt det gått? Om exakt en vecka är det mars, och trots att det är en slask och ful-månad så borde det betyda lite mer SOLSKEN. Tror faktiskt inte solen visat sig på en månad här i Östergötland. Men mars, jag hoppas på dig.

Idag har jag bestämt ska bli en bra dag! Är skolfri idag, skulle kört yoga imorse men pågrund av lite halsont så skippade jag det. Kör på en promenad & kanske lite tabata-träning här hemma istället.
Även lite städning + lite plugg ska jag nog hinna med, och ikväll åker vi till Stockholm! Tror det här kommer bli en så BRA helg. Känner att jag bara behöver vara glad och må bra ett tag, inte oroa mig för massa saker som pengar, studier, bla bla bla. Har förresten sökt till en sommarkurs så sommarpengar fixar sig nog, och jag har även kommit underfund med att jag behöver börja se mitt plugg som INTRESSANT. Istället för att sucka och stöna så fort jag öppnar en bok.

På måndag börjar jag  min sista praktik på 4 veckor, sedan är jag "bara" en hemtenta & ett examensarbete ifrån min legitimation (och ett introduktionsår, såklart..). LÄNGTAR!

Beställde förresten dom coolaste dinosaurie-kuddarna från H&M precis. Smsade Gustav om tillåtelse och fick ett "köööööp" tillbaka. Tur att vi har någorlunda samma smak iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar