torsdag 12 april 2012

COMING DOWN COLD

Idag är första dagen på länge som det känns att det är lite vår i luften. Det är ju ändå April! Men ska inte tjata om det nu, alla är lika upprörda över vädret.
Känner mig lite halvsjuk idag. Ont i halsen, huvudet och har en äcklig sjukdomskänsla i kroppen. Jobbade på dagis i tisdag, tål säkert inte barnbakterierna. Får väl ta det lugnt och kurera mig i helgen.
Skypade med Erika & Gabbsan igår. Det var för länge sen alla vi tre hängde, är liksom för långt till London.....men just därför längtar jag till den dagen jag & Erris har råd med en resa! Blir förhoppningsvis rätt snart :)
Har bestämt mig till typ 95 % nu, det blir ett studieuppehåll på 6 månader till hösten. Bara tanken på att ens skriv C-uppsatas får mig att blir uttråkad. Men fårse hur det blir!
Nu ska jag gå til tvättstugan sen orka mig ut på en promenad.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar