onsdag 4 april 2012

NUDIE

Sitter och halvkikar på Efterlyst samtidigt som jag väntar på Gustav som är i affären och köper "färdkost", hihi. Han åker till Sthlm imorn och är borta några dagar. Så ikväll ska vi ha ManGus-mys (fjantig va) och titta på Breakning Bad, vår nya favvoserie.
Förresten borde jag inte kolla på Efterlyst, blir ju bara rädd. Och lite arg. Man ska väl inte vara rädd för att gå ut bara för det är mörkt?!

Idag har vi varit på stan en sväng, jag har lämnat in papper på banken, känns som jag springer där väldigt ofta nu... Sen köpte vi nya, VÅRIGA gardiner till köket. Våra förra var liksom svarta så det kändes som det var läge för ett byte. Hamnade även på Lush där jag köpte en ansiktsmask, har redan hunnit prövat den & först tyckte jag att huden stramade efteråt, men så smörjde jag med hudkräm och nu känns huden fin fin. Så tummen upp för den!
Efter stan åkte jag till Erika för fika & snackelisnack. Min fina lilla vän <3

Nu hör jag Gustavs steg i korridoren, så PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar