söndag 22 april 2012

SUNDAY

Om jag får säga det själv så är jag en master på att göra smoothies. Det slår aldrig fel, lika goda varje gång! Älskar frukost, bästa måltiden *mmm*
Förkylningen jag hade när jag skrev sist har inte släppt än. Det suger.
Förutom att vara förkyld har jag i veckan jobbat & gått i skolan. Var och vikade i en fyra.Gick rätt så bra, några svettiga moments bara. I fredags var jag i en åtta. En särskoleintregrerad klass. Gick, utan att skryta nu, riktigt bra! Har alltid varit väldigt oförstående för hur man kan vilja jobba på ett högstadium, tänker mest på dryga tonåringar med falsettröster och ett moln av billig parfym runt sig. Men tror jag varit lite för snabb på att döma, det verkade riktigt trevligt!

Igår var det vin hos Johanna & sen utgång. Trevligt! Men idag är jag .HELT.PANK. Pengarna kommer på onsdag. Lönen på fredag. Kan inte köpa något tills dess.

Nu ska jag äta gröt (fattigmanslunch), hämta tvätten & sen ut på prommis.
Imorgon börjar en veckans VFU. OCH imorgon ska vi även på Filip & Fredriks-show. YEYY!! Ska tänka på det när jag går upp imorn, för att motivera mig.

Puss & hej.
En utsökt frukost!

..Och jag. Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar