tisdag 3 april 2012

UP THERE

NU borde jag egentligen sitta med näsan i min lånade kurslitteraturbok & läsa om barnkonventionen. Men det är ju så mycket roligare att titta runt på internet. Fastar jämt.

Idag har jag varit och fixat med papper på mitt sommarjobb, varit i pluggeee och ska snart iväg på en promenad med efterföljande middag. Har långhelg denna helg (nääähää) och är ledig mellan fredag - tisdag. SÅ SKÖNT. Ska åka hem till Mottis en sväng och så hoppas jag på att få jobba lite. Och kanske plugga lite. Jobbar ju dock MYCKET hellre än och pluggar.... Hoppas dock att det blir fint väder i påsk! Kommer ihåg att det förra påsken var så fint väder så man kunde sitta ute & dricka öl på KVÄLLEN. Inte som idag, minus ute typ?!

Okej. Nog tjatat. Nu ska jag läsa. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar