måndag 23 april 2012

DIP DYE




















BILDERNA VÄGRAR HAMNA BREDVID VARANDRA. BLIR.GALEN.PÅ.BLOGSPOT

Dip dye-trenden har många hakat på och jag tycker det är sjukt snyggt! Mest när man har långt, mörkt hår och lite blekta toppar. Men hittade bilden på Alexa och insåg att det var snyggt på kort hår med! Dock har jag inga planer på att färga mitt hår brunt. Men har varit sugen på att tona mitt hår i en lite mer neutral blond hårfärg, och så googlade jag fram denna bild:


DET ÄR SÅ JAG VILL HA DET! Typ min länd och färgen i topparna är som jag har det, typ?
Want it, Want ut, WANT IT!
Försökte göra dip-dye, eller ombre som man med kan säga, naglar nyss. HAHA. Gick skit. För göra ett nytt försök någon annan dag när jag har mer tid. Nu måste jag springa, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar