måndag 14 januari 2013

13.01.14 UPDATE NYÅRSLÖFTENA

Hej!
Har ju inte skrivit på ett tag så här kommer en liten uppis :)
Shoppingstoppet HAR jag hållt. Trots att jag varit på stan ett antal gånger så har jag inte ens varit speciellt sugen på att köpa något. Det mesta på rean är ju ändå så himla fult? Och vårgrejerna känns faktiskt för tidigt att köpa. Dock finns det HUR mycket som helst fina grejer i diverse webshopar. Trycker på "spara till senare"-knappen hela tiden, så kanske går helt craazy & beställer hem HUR mycket som helst nästa månad? Näää.

Och träningen & matvanorna har jag med skött! Dock har jag ju inget gymkort än, men så fort min kurs börjar på Uni & jag är reggad som student så ska jag köpa gymkort. TAGGAD! Typ 3 gånger i veckan tänker jag mig att jag ska gå dit. Så länge läser jag på så mycket jag kan om träning i diverse bloggar osv. Vill styrketräna men tycker det är så svårt att veta VAD och HUR jag ska träna.
Och eftersom jag inte har kunnat träna speciellt mycket mer än promenader osv, så har jag satsat på maten. Har i princip inte ätit några sötsaker/onyttigheter med än 'äggfluff' i fredags & ost med kex & chokladbollar gjorda på mandelmjöl, nötter o stevia hos Johanna i lördags.

På tal om något helt annat - denna vecka är den sista veckan jag "jobbar" helt. Nästa måndag börjar min kurs på lärarprogrammet igen. Jag ser inte fram mot det direkt, men vet att det är något som måste göras och det är ju egentligen inte så många veckor i skolan det handlar om. Halva kursen ska jag ju skriva C-uppsats. Sen är jag klar! IIIH. DET längtar jag till!
Men nu, lite matbilder! Vad jag ätit senaste tiden. Sista bilder är ingredienser till ett filmjölksbröd som är in the makning RIGHT NOW. Det står i ugnen alltså. Ska stå där i TVÅ TIMMAR. Sjukt gott är det!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar