måndag 21 januari 2013

13.01.21; TIME FOR SCHOOL

Idag är dagen jag börjar på min 6e & sista termin på lärarprogrammet. Ett halvår kvar att kämpa nu bara, sen är jag DONE! Men jag har egentligen INGEN lust alls. Vet hur svårt jag har för att motivera mig till att plugga som jag ska, gå upp i tid om dagarna & göra något vettigt utav dagen osv.
Men jag hoppas att jag får in lite rutin på träningen så det kan hålla mig på banan. Ska gå och uppdatera mitt LiU-kort ASAP & sedan gå och köpa mitt gymkort. Finally. Fick det i julklapp liksom.

I fredags hade Johanna inflyttningsfest. Svinkul! MEN vad dåligt jag mådde igår. Ville seriöst inte vara med längre? Illamående hela dagen + en äcklig, sprängande huvudvärk.. ja, ni vet hur det känns att vara riktigt jäkla bakis.
Och tack vare mitt illamående så var lättsaltade chips det enda jag ville äta i stort sett så spräckte jag mitt "2 veckor utan onyttigheter" som jag hållt så bra. MEN idag är jag back on track igen med maten.

Nu ska jag titta fädigt  på morgonpasset i p3(HUR bra är det inte att man kan titta på det nu!?) och sedan öppna första kurslitteraturen.

PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar