tisdag 29 januari 2013

13.01.29

Sitter och filar på min del av presentationen som min gruppis ska hålla i imorgon. Såklart ingår även en liten gestaltning. Lärarprogrammet ÄLSKAR gestaltningar. Jag hatar dom. Iallafall när man själv ska spela. Alltid en nervös lite känsla som infinner sig när man ska stå framför sin seminariegrupp och redovisa, konstigt att jag som i princip färdig lärare tycker det är jobbigt att redovisa inför en grupp LÄRARE? Lite ironiskt. Men säkert utvecklade........ :´)))

Igår fixade jag med min nya fonis! Och den är så fin! Så snabb, så lätt och så fungerade det allt synka från den gamla. Till och med sidan jag var inne på, på Safari var kvar på min nya efter synkingen? Fantastiskt, Apple.

Idag efter scholi ska jag träna med Johanna. Bosu ska vi köra, närmare bestämt. Återstår att se hur den upplevelsen är! Men nu ska jag fortsätta plugga.

Puss och hej!


Hittade MASSOR av gamla bilder på datan nu, LYCKAN! Här är jag och fina lilla Konrad för typ 4 år sedan?! Åh, misse, I miss you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar