fredag 20 januari 2012

ABROAD

Skypade med Catta igår & fick ett akut sug efter att RESA.
Framför allt till Santa Barbara & Catta, men det ändras dag från dag & jag kan bland annat tänka mig New York,Thailand, Japan, London, Paris osv.
Tänker att fine, nu har jag varken råd ett tid med någon längre resa. Att plugga utomlands är ett alternativ, men det betyder att min studietid förlängs med ett halvår och med mindre än ett år kvar nu så känns inte det helt bra. SÅ, min tanke är; att när jag tar min lärarexamen, & (förhoppningsvis) får ett jobb; så kommer jag ju vara ledig HELA somrarna. Och troligtvis ha lite bättre ekonomi = dom perfekta förutsättningarna. Tänk att vara på semester i USA en hel månad? BETALD SEMESTER. Ska lägga fram den idén till Gustav nu. Nästa sommar alltså.
ÅH! Och Gabbie som drar till London gör mig inte mindre avis hon. Tur att London ligger närmare & RyanAir gör det oförskämt billigt att flyga!

För att prata lite mer om nu-tid: på torsdag ska jag klippa mig. SKA BLI SÅ SKÖNT! Längtar.
Och ikväll ska jag & Johanna äta bakad potatis.

Kommer komplettera detta inlägg med lite Spanien & Turkiet-bilder.



EXAKT såhär skulle min mamma sett ut på denna bilden, om hon varit i Side som 22åring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar