måndag 30 januari 2012

FRENCHIE

Har den där sköna känslan i kroppen som alltid infinner sig efter ett träningspass. Måndagar betyder ju box med Johanna & Angelica, idag kunde vi tillochmed cykla dit! FÖR JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT EN CYKEL (igen kanske jag ska säga?). Efter att ha fått 2 cyklar stulna under en väldigt kort tid har jag ju ett bra tag varit cykel-lös och GÅTT överallt (inte likt mig, eller hur Gabbie?Ha ha). Men idag kunde jag som sagt både cykla till skolan & gymmet!
På tal om skolan, började plugga grammatik idag (igen kan jag säga även här). Ville gråta lite samtidigt som jag öppnade grammatikboken, men den här gången måste det gå! Tredje gången gillt? Men det här med att läsa två kurser samtidigt har aldrig varit my cup of tea riktigt. Blir kaos i hövve  :`(
Har iallafall lite att se fram emot denna vecka: KITE kommer till Klubb din mamma på fredag *happy dance*. Är ju typ bara jag som gillar dom, men ska tvinga lite folk att gå dit med mig ändå.
Ska även vara hundvakt två dagar denna vecka. Har ju blivit lite smått besatt av franska bulldoggar & får infall när jag försöker övertala Gustav att vi verkligen skulle behöva en liten huuuuuundvalp, så tror jag kan bli av med min hund-längtan om jag vaktar (obs för långt mening här!).

Nu ska vi se dom två sista avsnitten av American Horror Story. Hur kan detta sluta? Skummaste serien, men bra.
Vem skulle inte vilja ha?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar