måndag 9 januari 2012

COMING DOWN COLD

Vet faktiskt inte om jag är vän med blogspot än. Men I'll give it a try.
Idag springer jag mest mellan tvättstugan & datorn. Dricker kaffe och skriver på rapporten, som går OTROLIGT segt. Strax ska jag & Gustav gå iväg och veckohandla. Yeap, U heard me - veckohandla. Har skrivit en matsedel från måndag - fredag (Hanapee gör också det, HALLÅ!)
På helgen tänkte vi vara lite crazy & låta det vara öppet, jag ska ju dessutom äta mat & dricka vin med Johanna & Angie på lördag så då vet man aldrig hur det går.

Igår fick vi ordning på typ allt här i lägenheten med - nytt soffbord, ny matta, vi fick upp allt vi ville på väggarna, gick med massa skit till förrådet. Kanske lägger in bild så småningom. Bara mina skor som saknar ett skoställ & två nattduksbord som behövs. Synd att dom tre sakerna tillsammans kommer kosta typ 1500. Har 700 på mitt sparkonto :(
PÅ ONSDAG SKA JAG IOFS PÅ ARBETSINTERVJU! Är glad för det. Och nervös. Det är för vikariepoolen inom förskola/skola så inget serri direkt men ändå, skulle vara great som jag fick jobba lite. Finns ju typ 100 saker jag vill göra & platser jag vill besöka. Vi var hos pappa igår & diskuterade resmål - NEW YORK hallå. VILL dit. London med. Och Paris. Japan, thailand...
THAILAND som lilla Erika är i för tillfället. Saknar henne. Får lite bilder & sms då & då på phonen från henne. Blir avis.


För att fortsätta på Noo 'Poo spåret kan jag berätta att jag idag tvättade håret med bikarbonat + sköljde efter med ättiksvatten. Det gav INTE det hyllade resultatet alla andra verkar få.Sved mest och kändes konstigt. Men visst, det blev rent.
Ikväll ska jag göra kaffe + yoghurt + honungs ansiktsmask tänkte jag. Kan bli spännande.
KAN ÄVEN berätta att sedan jag gjorde min oljemassage i facet - i fredags, så har jag inte behövt smörja in mig?! Vet ni hur sjukt det är? Jag som blev galen om jag inte hade ett stooort lager av hudkräm hemma förut. Okej, har fortfarande ett lager man använder det ju inte. Kommer nog bara använda min victoria's secret när jag vill lukta love spell (BÄSTA LUKTEN!).


NEJ. Nu måste jag skriva rapport. Puss.


Len tjej.

2 kommentarer:

  1. HURRA HURRA FÖR NY BLOGG!
    kan säga att jag tvättar mitt hår 2 ggr i veckan med balsam/hårinpackning och har inte använt shampoo på två år! har aldrig haft mjäll sen dess, och mitt hår är ALDRIG elektriskt längre, även om det är -20 ute. så det är kung:):)

    SvaraRadera
  2. Tur att någon blev glad iallafall ;)
    Åh, så bra.. då vet jag att det fungerar i längden också! Använder du "godkända" balsam då eller kör du på vad som?

    SvaraRadera