onsdag 25 januari 2012

MOON



  
Är fortfarande inte riktigt okej med blogspot alltså, blir helt fel när jag lägger in bilder, texten envisas med att hamna till vänser och bli understruken? VAD GÖR JAG FÖR FEL? Johanna, HALLÅ?

Bilden ovanför visar maten jag & Gustav åt igår, som jag är mäkta stolt över och som jag verkligen kan tipsa om (även om det låter lite snuskigt). BÖNBURGARE med avocado-gegga. Gustav hade såklart både klyftisar och bröd till men nepp, inte jag!
Idag har jag haft besök av Angie & Mathias som var här och "pluggade" (..såg film, OBS! ingår i vår kurs). Och nu straxt ska jag iväg på ZUMBA med Johni. Kunde väl aldrig tro att jag skulle tycka det är så kul att träna som jag tycker just nu. Och tur är väl det för annars hade jag varit gnällig tjej dessa dagar. 
Idag kom även de efterlängtade CSN-pengarna. Och nu när man har råd att faktiskt göra saker igen är frågan: Utgång i helgen? Eller inte? Orkar man vara bakis? Måste man känna sig tråkig om man är hemma på lördagskvällen? ÅTERSTÅR att se. 

På tal om annat.Hittade precis en video på mobben från när jag & Erika är i Kalmar och hälsar på Gabbie. HAHA. Borde lägga ut den här så dom kan få skratta lite.

Nu ska jag äta keso & kiwi * inspirerad av PT-Fia*

PUSS



1 kommentar:

  1. hmmm! vet int evad du gör för fel, det där med bilden har aldrig hänt mig :/ jaja jag får kanske kika på detta imorn! haha

    SvaraRadera