fredag 13 januari 2012

Idag vaknade jag upp till solsken! Men nu, några timmar senare - grått, såklart. Gustav ligger dock och sover FORTFARANDE?! Vi väcktes inatt av att några drunks stod utanför (hörs väääldigt väl om någon står & pratar/skriker utanför huset på natten) och hade deras livs seriösaste samtal, politik och shit. Vem orkar!?

Iallafall, idag ska jag racea klart med min rapport. Har bara sammanfattningen kvar!Sen ska jag träna. Har även suttit och skrivit in schemat för nästa kurs, ser så himla mycket fram emot att få läsa historia & religion :)

OCH, nu har jag bestämt mig. Orkar inte spara ut håret längre.Så det blir klipp,klipp snart.Snodde  en bild på My Blomqvist, för det är något sånt jag tänkt mig (så du vet Felicia ;) ). Lutningen/sneddningen(?!) på håret är ju bara perfekt!

































PUSSPUSS

1 kommentar: