torsdag 26 januari 2012

JUNKIE

Ligger i soffan med datisen i knät, äter vindruvor och kollar massa bloggisar. Har PF hemma *wihu*. Gustav är på bio. Mission Imposseble 3 (?), är så totalt ointresserad av såna filmer så det finns inte. TRÅÅÅKIGT.

IDAG var alltså the bid day 4 me. Åkte till Motis så Felicia kunde klippa en page på mig. Är SÅ nöjd & undrar varför jag inte gjorde detta innan, så tack för den Fillan :) Här är alltså före & efter,ber om ursäkt för posebilderna,haha! Alltså långt hår är skitfint, men INTE på mig. Funkar EJ.


  Har gjort en beställning på smink från samma sida jag beställde mina fina nagellack ifrån. Tyckte jag kunde unna mig detta när jag fått CSN & allt.
Vet inte var detta smink-intresse kommer ifrån? Kanske försöker bejaka min kvinnliga sida till max? Ha ha. Är ju inte speciellt duktig på att greja med smink men antar att jag lär mig? Det enda jag egentligen kan är att måla eyeliner, det har jag ju haft sen gymnasiet så börjar bli lite uttjatat....dessutom tål jag inte H&Ms eyeliner nuförtiden?! Får utslag + svid.

IALLAFALL,imorgon är det fredag. Innebär skola & sen Afro med Johnny & Angie.
Ska kolla på tutorial videos på youtube nu. Mitt nya intresse :`D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar