måndag 7 maj 2012

7 MAJ

Känns inte som att det händer speciellt uppseendeväckande saker i mitt liv just nu, har typ ingen koll på dagarna alls längre? Allt flyter liksom ihop, har ingen ordning. Går mest runt med en hemsk huvudvärk & känner mig stressad. För vad vet jag inte riktigt, men något är det. Känns som att det är så mycket hela tiden. Jobb hit, jobb dit - skoluppgifter som känns 100 gånger jobbigare än vad dom där. Men jag vet, det är mitt egna fel & egentligen är saker och ting inte så himla hemska som jag ibland målar upp dom. Men ja..
Vill ha lite ledigt och roliga saker att se fram mot, NU tack!
Men får försöka fixa upp mig lite :)

Har haft en väldigt lugn helg, vilket var skönt. I lördags promenerade jag & Gustav fram & tillbaka till stan för lunch + lite shopping. Sedan var vi ett gäng som var på bio på kvällen. Såg Avamgers och jag GILLADE den VERKLIGEN. Trodde jag inte om mig själv, faktiskt.
Har typ inte festat in ageeees känns det som. Blir ändring på det på fredag! Skulle vilja ha en varm, skön kväll så man kan sitta ute och dricka vin, men den tiden är nog inte här riktigt än.
Nu ska jag kolla på lite youtubers, invänta Skype samtal från Catta sen ha lite alone-time, alltså Gustav ska iväg & jag ska typ göra hårinpackning och ansiktsmask. Få inga andra tankar nu...He he.

Är så trött på mitt hår med,det är så tråkigt och fult just nu. Vill göra en förändring, typ NU. Hår, och kläder, jag hellre skulle ha:
www.gh0stparties.com/
www.milkteef.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar