tisdag 1 maj 2012

HERE COMES THE SUN

1A MAJ idag. Och solen skiner som aldrig förr. ÄNTLIGEN lite sol & värme, det behövs! Längtar ännu mer till sommaren nu :)
Igår var det ju valborgsmässoafton. Jag gick intro på mitt sommarjobb 7-13, och sedan hade jag & Gustav besök av hans föräldrar. Gick långpromenad, fikade & åt sushi. Lika roligt och mysigt som det hade varit att dricka öl i solen med vänner, men det får vi göra nästa år istället ;)

Idag har jag varit ute i solen med Johanna. Solat, fixat lunch, druckit kaffe och tillochmed en liten promenad har vi hunnit med. Slängde även ihop lite muffins nu i eftermiddag, med kaneläpplen i. Muffins är inte direkt något jag är galen i men jag vet någon som blir glad när han kommer hem senare idag..... :)


Fick även min glossybox igår. SUPERBRA saker, är riktigt nöjd! Eco-duschgelen från bodyshop är dock det enda jag hunnit pröva, men imorgon ska jag ge BB-creamen från garnier en chans. Lite kul att jag fick dom två produkterna då jag varit sugen på att köpa dom själv :)
Fick även ett volumpuder från Maria Nila, inget jag direkt behövde då jag redan har två burkar från andra märken men samtidigt kul att pröva något nytt. En duschcreme + parfymprov från Replay, kanske inte en doft jag skulle köpt själv, men vem vet? Kanske blir min favvodoft :)
Och sist men inte minst, ett läppglans från Illmasqua, jag fick inte direkt en färg som passar mig (brun/bronzeaktigt) men har hört mycket bra om det märket. Och det kan komma att bli en perfekt morsdag-present till min mamma ;)

Nu ska jag äta lite kvällis & läsa lite uppgifter tills på torsdag.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar