torsdag 10 maj 2012

BEAUTY

Jag får "erbjudanden" typ HELA TIDEN från H&M, Asos, E.l.F, Nelly om diverse olika rabattkoder osv. Inte lätt för en med ett ständigt, ENORMT shoppingsug. Så går råkade jag beställa lite nytt från Elf, oopsie. Dne här gången från deras studioline, tror de produkterna håller lite bättre kvalitet.
Två nya borstar, tre läppsift/tints, en highlighter i guld (snyggt till sommarbrännan, tänker jag) och ett eyebrowkit, inte en penna som jag alltid målat med innan. Mest för jag varit lat & okunnig. Tror det är mycket lättare med borste. Ska bli spännande att se :)
Har dom senaste två dagarna kollat på SJUKT MÅNGA youtube-videos, tror jag har ett sjukt beteende. Tänker typ på engelska? Haha. Men det är kul,finns så sjukt många duktiga, snygga tjejer och jag blir väldigt inspirerad.



Imorgon ska jag hoppa in och jobba lite extra på mitt sommarjobb, 7.30-13.30. Perfekt tid,  jag hinner  ta en liten powernap med innan kvällens festligheter börjar. På tal om sommarjobbet, det blev lite ändringar på avdelningen och jag hade "tur i oturen" så jag får jobba natt hela perioden! Som jag ville från början :)
Det jobbigaste med sommaren är dock att jag & Gustav är ifrån varandra.Han är i Sthlm & jag är här. Men vi har några dagar innan båda börjar jobba & några dagar innan skolan börjar i augusti sen som vi ska försöka göra lite roligt ihop på. Hoppas på någon liten resa :)

Nu ska vi äta, så BYEBYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar