söndag 13 maj 2012

SUNDAYS

Shopaholicen här gjorde nyss en beställning från Asos. Dock inga dyra saker, ska tilläggas! Får alltid lite ångest när jag shoppar över internet - känns som jag egentligen inte borde. Men hallå, jag jobbar ju faktiskt? Måste övertyga mig själv lite...
Iallafall, beställde SMYCKEN. Inga kläder. Utan ett halsband, örhängen & en fotlänk som jag tänker att jag ska ha dom armband. Vill inte ha fotlänk.....

Igår var en riktig bakisdag, efter en riktigt rolig kväll dock, så det var värt det.
 Jag & Gustav sov till 14. 14!! När hände det senast liksom? Sedan hängde jag & Johanna med film och syndade med chips.
IDAG, däremot, har jag hunnit med promenad, tvätt, blogg+youtube kollade. Ikväll ska jag & Gustav se The women in black. Hoppas den är bra. Och läskig.

Har btw ändrat designen på min blogg för 100e gången, ungefär. Var ju så ful hela tiden förut. Men nu tycker jag den är rätt göööllig.

 En gång i tiden hade jag långt hår, tydligen.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar