torsdag 17 maj 2012

IN THE WOODS

Tänkte jag skulle göra ett inlägg innan jag åker iväg till pappas stuga, i urskogen, utan täckning på mobben.
Började dagen med att under frukosten titta på sista minuten resor med Gustav. Inte ett så smart drag då den lilla impulsiva Amanda i mig blir sugen på att beställa en resa nu,nu,nu. Frågan är ju om man vill åka på solsemester eller storstads semester. Men det lutar ändå åt Grekland, en weekend i någon storstad verkar kosta typ mer än en vecka i Grekland. Och storstad i början av juni = varmt?
Så Grekland nu, storstad i höst, är väl vår tanke.
VILL: SÅ: MYCKET.
Och med vänner i båda London & Californien BORDE jag fan se till att spara pengar och komma iväg och hälsa på båda.

Anywaay, efter frukosten gick jag promenad med Johanna. Det är så fint i skogen nu! Allt är HELT GRÖNT & blommar. Helt underbart. Det är denna årstid man är glad att man bor i Sverige ändå. Och nu ska jag åka iväg & njuta ännu lite mer av naturen *geek*

Köpte nya skor i onsdags. Kanske skippar tygskor i sommar.. u know why, grls?! Haha

Och en supergod frukost. Min fina kopp från Universal Studios. Gustav tycker den är helt random..wonder why? haha



HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar