tisdag 22 maj 2012

HELLO

Ni ska bara veta hur TRÖTT jag är i skrivande stund. Jobbade 9-17.45 igår - lyckades med det jag ALLTID lyckas med på de mest dumma tillfällena, att bara sova cirkus 4 timmar - och sen jobbade jag lika långt pass idag. Men det gick bra ändå, tröttheten infann sig först nu efter middagen :)
Gillar verkligen att jobba på förskola, trivs så himla bra med det. Om jag har orken(och ommöjligheten finns kvar?)vill jag läsa till det efter mitt studieuppehåll.

Anyhooow, igår beställde Gustav & jag en resa! Var ju tänk att vi skulle vänta in i det sista, "ha is i magen" - allt det där och beställa typ 2 dagar innan avresa. Men så kommer Gustav på att han ska på konsert den 14e juni. TYYYPISKT.( Kul om vi bokat och han kommit på det efter dock. Haha.)
Så vi kom fram till att det får bli storstadssemester istället. Och ivrig som jag blir satte jag mig och kolla direkt. Och vips så var en resa till BERLIN bokat.
DÄR kände jag att gjorde en kort historia väldigt lång. Trött, som sagt.


Nu ska jag dricka kaffe & plugga lite. Lite gambling av mig att dricka kaffe såhär sent, med tanke på att jag inte kunde somna igår. Men kaffe behövs om jag ska orka plugga nu. Och jag mååååste!

Imorgon ska jag till skolan, sedan skypeliskypa med Gabbsan & efter det en "söka jobb"-föreläsning. På torsdag är det skola & kvällsjobb. Sedan är det fredag, och då är jag LEDIG. Ska NJUTA. Och kanske plugga lite...


Har fått båda mina paket jag beställde förra veckan, ett från ELF & ett från Asos.


Urdålig kvalité, jag vet. MEN älskar allt jag fick hem! Tack Elf för era produkter är så billiga & tack Asos för era smycken är så awesome.

Frukostbild från i helgen. Frukost ute=bäst.

Porträtt av mig. Av en 5åring. Jag har väldigt lite hår & rangliga armar, visst...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar