fredag 24 februari 2012

ALONE

Dom tre senaste dagarna har jag legat hemma och varit febrig, snorig och med en ond hals. Har alltså inte haft sådär jättemycket flyt i pluggandet & imorse vaknade jag med 38.5 i feber. Skrev iallafall den där jävla tentan kl.14. Vågar inte säga något om hur det gick än..
När jag kom hem såg jag att E.l.f hade skickat ut mail om fri frakt under helgen, som ett litet, litet tecken på att jag skulle fira att tentan var gjord med att beställa lite nytt smink. Så det har jag gjort nu. Farligt att det är så billigt! Men det kanske jag var värd :)

Gustav har åkt till Sthlm över helgen. Så jag är all by myself. Hade egentligen "sett fram" mot att vara det, men nu när jag legat inne i tre dagar känns det bara tråkigt. Ikväll ska jag iallafall kurera mig här hemma, sen imorgon bli det nog mello-kväll med Angelica & Erika :)
Har köps chips & dipp till ikväll (något jag får äta HÖGST en gång i månaden, har jag bestämt mig för!), men nu när jag är så förkyld och ändå typ inte känner någon smak funderar jag på om det ens är värt det?! So big problems...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar