lördag 4 februari 2012

KISSES

Igår var jag ju hundvakt, så jag kunde inte ta mig till stan för att köpa varken vin eller nya strumpisar. Tur att min personal shopper Johanna kunde ställa upp så jag fick lite vin :`D
För det var vad vi gjorde igår kväll, drack vin & klubbade på Din Mamma. Var lite av en Crazy Night Out! Kul när man hänger med så roligt folk som ställer till det lite ibland.
Lika kul var det dock inte imorse, ville kapa av mig huvudet. Låg i sängen & instruerade Gustav i hur man gör smoothie. En liten kort promenad & en värktablett senare mår jag dock bra igen. Nästa helg ska jag INTE dricka kan jag skriva kontrakt på här nu. Måste värma upp inför inlfyttningsfesten vi ska ha den 18e känner jag. För då vill jag var tip top!
Nu ska jag sminka mig (övar,hehe). Ikväll ska jag och Gustav ha ManGus kväll :`D
Ska bädda ut bäddsoffan i vardagsrummet och myyysa hela kvällen. Kolla på melodifestivalen och skämmas & kolla på Dexter och bli exalterade över hur bra det är (typ). Imorgon måste vi dock tvinga oss upp tidigt (nåja, typ 10 iallafall) för lite gym-time!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar