lördag 25 februari 2012

COLOURS

...Åt aldrig chips & dipp igår. Konstaterade att det inte smakade alls gott när man bara känner typ 30 % av smaken. Ändå bra, kan jag ju spara den ätar-dagen till någon annan dag. Hehe.
Såg fyra avsnitt av serien Downton Abbey igårkväll. Liknande inte någon annan serie jag sett innan, men jag fastande direkt för den så har ni inget vettigt för er kan jag rekomendera den :)

Idag vaknade jag 08.30 & kände mig både pigg, helt ok frisk och glad! Äntligen! Åkte ner till stan, ok jag tog bussen.., i skolskenet. Shoppade en ögoncreme (viktigt att ha tydligen..hihi), mobilskal (är faktiskt viktigt!!) & en ny deo (MINST lika viktigt som de 2 andra sakerna).
Ikväll har jag och Angelica haft mysigt mat&Mello-häng. Sedan fick jag diverse symptom och började noja sönder. Tur att Angelica är en god googlare och kunde ställa en diagnos på mig :)

Är så träningssugen, vilket i och för sig är en bra sak, men jag borde nog vänta tills onsdag med att träna. Får kanske räcka med en promenad i solen (som vi hoppas vill visa sig imorgon också..) imorgon?
Nu ska jag nog kika bloggisar sen sova! På sal om sova..Är ju, som jag skrev igår, ensam denna helg & mörkrädd som jag är så tyckte jag det var lite läskigt och ensamt igår när jag gått och lagt mig. Skickade ett sms till Gustav,men när han svarade typ 3 minuter senare hade jag visst somnat ändå..Hehe, oopsie, så rädd var jag :)

NIGHTY NIGHTY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar