tisdag 28 februari 2012

TANGLED

Idag fyller Gabbsingen år. SÅ HEJ HEJ GABBIE & GRATTIS IGEN! Hoppas London treats u well. :*

Mitt paket från E.l.f har inte kommit än. Har liksom gått och haft det i bakhuvet hela dagen idag, att ett paket borde vänta på mig i brevlådan. Men icke, gick ju så snabbt förra gången så trodde det skulle ta 2 dagar denna gång med. Men imorgon borde ett litet paket välkomna mig när jag öppnar brevlådan!
Idag har jag varit i skolan & sedan jobbat på fritids, som låg waaaay off.
Därför bestämde jag & Gustav att vi slår två flugor i en smäll och lånar bil. Så jag fick skjuts,blev hämtad + vi åkte till IKEA och handlade lite nödvändiga grejer efteråt! Tvingade även med Gustav till Rusta, för jag ville köpa schampoo (och hudkräm, och hårspray och.....). OCH, vad hittar jag inte där, relativt billigt om Aussie Schampoo! Wihu, så glad jag blev.
 En riktigt lång dag, men det var riktigt roligt att vara på fritids. Imorgon är det likadant, skola sedan jobb i 4 timmar. Awesoooome.
Nu ska jag kolla på Project Runway.
BYYEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar