tisdag 14 februari 2012

FRIENDS,LOVERS OR NOTHING

Idag är det den 14 februari. Alltså Alla Hjärtans Dag. Rätt fin dag tycker jag. Samtidigt som det inte behöver överdrivas.
Jag & Gustav sitter tillexempel just nu i myskläder, vid varsin dator och med ett stoort diskberg i köket. Men ikväll ska vi laga egen sushi, med någon efterrätt som verkar lovleeey och sen se på någon film. Eller kanske Dexter.
Ska försöka locka håret med kardborre-spolar med. Och sminka mig med mitt nya smink från ELF som jag fick igår. Tog typ 2 dagar för det att skeppas över hit från England? Good work I must say!
Önskar jag hade kunnat samla ihop massa fina vänner, gamla som nya, på en fika med, men får ju iallafall träffa en drös av dom på lördag.Saknar er grlz!


Fick nyss ett väldigt rolig besked; att jag blivit godkänd för vikariebanken! Kommer alltså kunna börja tjäna lite extra cash. Har bara en sak i huvudet just nu och det är : RESA, RESA,RESA (OK, tänker en del på att jag vill ha en hund med, men veeet att det inte kommer gå.).

ANYWHO: Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar