måndag 6 februari 2012

CHAOS

Idag har varit en lång dag i skolan, med universitetsmått mätt. Först satt vi och grammatikpluggade i några timmar, sen var det dags för geologi föreläsning & tillslut en föreläsning i historia. Om det är kaos i mitt huvud nu? JA. Träningen fick utebli idag, har ändå jooordens träningsvärk från gympasset igår. Sitter och funderar på om man orkar gymma imorgon innan skolan? Kommer bli en lika lång dag imorgon, nämligen.

På fredags ska jag & Johanna gå på David Batra :) Och idag var vi ett gäng som beställde biljetter till F&Fs föreställning i April. Kommer bli suuuper. Ska bara klara den där dumma grammatiktentan så jag kan få känna mig lite duktig. Men, om 2 veckor gör jag den för tredje gången och som man säger - tredje gången gilt?

Fick även hem mitt smink jag beställde för ett tag sen. Hihi. Vill ju egentligen bara åka till USA och köpa på mig massa roliga (skit)saker. Drömde härom natten att jag var i USA och köpte clear eyes, och då frågade kassören om jag ville ha klippkort på det? Det ville jag inte.

Nu får det vara färdigbloggat för idag. Blev ett väldigt uppstyltat inlägg?

PYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar