onsdag 15 februari 2012

REPLAY

Sushin igår blev bra! Bara det att vi gjorde typ 50 bitar.Blev rätt så mycket över om vi säger så..Kom på att det var väldigt SATC-aktigt av oss att göra home-made sushi på alla hjärtans dag. Samantha gör ju det i filmen, skillnaden är väl att hennes tanke är att servera den på sin kropp, "I got wasabi where noone should get wasabi!". Jag gjorde alltså inte detta igår..
Sedan såg vi på Dagboken & jag tjöt redan 30 minuter in i filmen och fortsatte under hela filmen.

Vet egentligen inte var jag vill komma med detta inlägg? Antar att det är en ursäkt för att jag ska slippa plugga... Har bara haft lektion 2 timmar (!!) denna veckan. Ibland undrar jag om lärarna vet hur svårt det är att motivera sig själv till att ha självstudier? Fast, å ena sidan tycker jag det är rätt så skönt att slippa åka till skolan. Speciellt när det är snö och iskall blåst ute.
Om jag skulle vara lite ambitiös och läsa om lite fornlämningar då kanske?



Sminket från elf, dock har jag upptäckt att vitt nagellack = inte så snygg när man är blek..

1 kommentar:

  1. Åh Jag såg ju precis den filmen! Kommentarerna fr Samantha är klockis!!

    SvaraRadera