torsdag 1 mars 2012

1 MARS


Är ju typ vår här nu, iallafall i några dagar...
Annars har fullt upp mest hela tiden känns det som, men jag gillar det!
Har suttit och fixat med lite referenser sommarjobbet jag var på intervju för ville ha, sökt ett till sommarjobb och skrivit in nya schemat för nästa kurs i kalendern (framförhållning,hey!). Nu måste jag dock läsa lite om religionskunskap, om jag inte vill ligga waaay efter i skolan. Och det vill jag ju inte.

Igår beställde jag tid på MuS för en smink session, min försenade julkapp från Gustav. Så himla fin julklapp! Fick en tid redan på måndag. Och direkt efter det ska jag på synundersökning, misstänker ju att studierna har fått mig lite närsynt (?). Eftersom jag tycker det är så sjukt snyggt med glasögon HOPPAS jag ju även på ett litet,litet synfel. Hittade ett par apsnygga glajjer när jag bokade tiden. VILL HAA.

Nej, plugga på om judendomen var det ja.




BYE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar