onsdag 28 mars 2012

AWAY

IDAG har varit en sådan jävla skit-dag. Har inte fått min lön från Linköpings Kommun än, som jag skulle fått igår (skrev ju att det skulle vara något krångel!).. dock var detta MITT fel, pinsamt nog. Men jag har iallafall fått ringa runt till 1000 olika pers. Så kom lönen på utbetaningskort idag. Får BETALA för att hämta ut den? Ett skänt..
Iallafall, har tack vare detta inte haft koncentrationen till att plugga till tentan jag har imorgon mellan 8 & 12, har varit en sväng hos Mathias och "pluggat" med honom & Angie.. Det får väl gå som det går, helt enkelt.
Funderar på att ta ett studieuppehåll i 6 månader. Känner ingen ork alls till att plugga, faktiskt. Hade ett litet melt-down tidigare idag, mår typ illa vid tanken på att öppna en enda kurslitteratur-bok till. Så kanske kommer jobba inom vikariebanken i 6 månader efter sommaren. Fårse, har ju tänkt på det lite tidigare men kämpat på, men känner att det skulle vara skönt faktiskt..

Kl 18 blir det promenix med Johanna & Angelica. Om det slutat regna förstå.

BYW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar