tisdag 6 mars 2012

SIXTH OF MARS

  • Igår var jag alltså och blev sminkad på Make Up Store. Blev jättenöjd, ögonen blev super. Fick tyvärr ingen bra bild på sminkningen *crappy iphonecamera*, men bra blev det iallafall. 
  • Var ju även och gjorde en synundersökning. Och som jag misstänkte, så behöver jag glajjer, när jag är på föreläsning, kollar på tv osv. Närsynt och ett litet brytningsfel (dunno what that means..).
  • Jag som alltid velat ha glasögon, och tyckt det är skitsnyggt & inte förstått hur folk kan tycka det är så svårt att välja fick en plötslig beslutångest och tyckte inte jag passad i några glasögon alls. Ska nog åka tillbaka i veckan så jag får pröva vidare, kanske med sällskap så jag kan få lite hjälp.
Okej, nu råkade jag göra så att texten blev i PUNKTFORM?! Hatar blogspot ibland. Går inte att få bort det, inlägget får se ut som en Power point presentation för nu måste jag cykla till skolan.

PUSSHEJ


1 kommentar:

  1. Oh, du kommer vara fin i dina nya glajjisar. Tänker mig ett par runda á la HP!

    SvaraRadera